شنبه 27 آبان 1396
ن : lafee

علاوه بر دیالیز، گزینه های دیگری برای کاهش کراتینین 13 وجود دارد؟

سطح کراتینین بالا شایع ترین نشانه بیماری کلیوی است که باعث می شود بیمار طیف وسیعی از علائم ناراحتی را تجربه کند. بیماران اغلب به دیالیز توصیه می شوند تا به بیماران سطح کراتینین بالا را کاهش دهند. اما بیماران همچنین می خواهند بدانند که کاهش کراتینین 13 به غیر از گزینه های دیگر برای دیالیز چیست؟

کراتینین نوعی زباله تولید شده در بدن ما است و اغلب به علت کاهش عملکرد کلیه در ادرار دفع می شود. کراتینین 13 آخرین مرحله از وضعیت بیمار است که به بیماری کلیوی منجر شده است - مرحله 5 نارسایی کلیوی. بنابراین، بیماران نیاز به اقدامات به موقع برای نجات عملکرد کلیه کلیه دارند، در غیر این صورت، زندگی شما به طور جدی تهدید خواهد شد. با وجود اینکه دیالیز در کمک به بیماران برای دفع زباله ها و از بین بردن بعضی علائم بالینی موثر است، بیماران عوارض جانبی زیادی را تجربه می کنند.

بنابراین، بیماران مشتاق پیدا کردن درمان برای کاهش سطح کراتینین بالا، اما بدون دیالیز. کراتینین 13 بدین معنی است که کلیه ها به راحتی می توانند سموم و مواد زائد مختلف بدن را از بین ببرند. سموم و زباله های مختلفی که در خون ذخیره می شوند نه تنها سبب آسیب به سلول های کلیه و بافت می شوند، بلکه باعث کاهش کارایی روش های دیگر نیز می شود. بنابراین، پاکسازی بدن از سموم و مواد زائد نقش مهمی در سلول های کلیه بیمار ترمیم بافت، بازی، بلکه در درمان بیماری های کلیوی قبل از، ما همیشه به کلیه پایبندی به روشن سمی، سمی اصول درمان درمان بیماری خود به انقراض است. بر این اساس، استفاده از سم زدایی درمان به طور کامل حذف بدن از سموم و ضایعات مختلف.

درمان نفوذ میکرو گیاهی می تواند به بیماران برای بازگرداندن عملکرد کلیوی کمک کند. در این درمان، درمان شامل گیاهی بزرگ، علاوه بر این، با اتصال دستگاه نفوذ داروهای گیاهی و دو دارو، ماده فعال گیاهی خواهد آمد و نفوذ به داخل کشور، از بیماری های کلیوی به طور مستقیم. در همان زمان، خون کافی، اکسیژن و مواد مغذی می تواند به طور مستقیم به کلیه تحویل داده، به منظور ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بافت.

علاوه بر این، استفاده از حمام، درمان دارویی، حمام پا، گرما، بخور درمانی، بادکش درمانی، طب سوزنی و سایر تعمیر بیماری کلیه، بهبود کارکرد کلیه.

اگر شما انجام دهید، لطفا وضعیت فعلی خود را و شماره تلفن است ارسال به kidneyfailurecn@hotmail.com علاقه مند در این درمان یا در نظرات زیر، برای کمک به بیماران جلوگیری از دیالیز ارسال. ما خوشحال هستیم که کمک کنیم.

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/renal-failure/1586.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: علاوه بر دیالیز، گزینه های دیگری برای کاهش کراتینین 13 وجود دارد؟,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.